مطالب جالب و زیبا

این سایت در یک جمله نمی گنجد....!!!!

مطالب جالب و زیبا

این سایت در یک جمله نمی گنجد....!!!!

انــــــــــــــــــــــــقدر اعصابم از بلاگفا خورده دیگه حوصله ندارم که.....
فقط امیدوارم که اینم مثل بلاگفا نشه

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

بلاگفای عزیز......تو روحت

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

فکرش رو بکن که 30 روزه می خوای حرف بزنی ولی دهنت بسته ست

فکر کردی.....؟؟؟!!!!

خب حالا من همین طوریم

30 روزه بلاگفا قطع شده

30 روزه حرف نزدم

30 روزه سیستمم خاک می خوره

دعا می کنم قسمت کسی نشه.....بد دردی یه....!!!!

به همین علت مجبور به مهاجرت شدم

یعنی چی؟یعنی دوباره از صفر شروع کردن


اعصابم هم خورده....بلاگفا راحت بود ،این جا یه حالیه.....


اینم آدرس خونه قبلی من،یادداشت کنیــــــــــــــــــــــــــــد:

www.golbanoo92.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳

نظرات  (۱)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۱ یـک مـعــلـم . .
باسلام،
حال شما را درک می کنم.حالی توام بابی کلافگی یابن بست،احساس تحیر. .
من ازمدتهاقبل، ازسیستم بلاگفامتنفربودم.نمی دونم چرا،کلا ازش خوشم نمی آمد.
تااینکه بلاگ راه اندازی شد.بدلیل برخوردهای جزمی جناب شیرازی بابرخی ازنویسندگان وبلاگ دربلاگفا،عده ی زیادی ازآنها به اینجامهاجرت کردند.والان هم راضی هستند.
متاسفانه من وبلاگ قبلی شمارانمی شناختم ومطالبش رانخوانده ام،
اما مطمئنم که باکمی تلاش وجستجودرفضای بلاگ،هم قالبی زیبا وهم دوستان خوبی راپیداخواهیدکرد.
به نظرم،اعصاب شما ارزشمندترازبلاگفااست،ازصفرشروع کردن،معنای دیگر"تولددوباره" است؛
بلاگفاباهمه ی خاطراتی که برای شما داشته،مثل یک پیله بود.
30روزنگفتن وننوشتن ،
تنها یک فرصتی بودبرای بازتعریف اهداف،برنامه ها،انگیزه وخواسته ها،برای:
کشف تازه ها،یادگرفتن مطالب نو،یافتن دوستان جدید،لذت بردن  ازلحظه لحظه های عمر،و . .
واین هاهمه وهمه درگروی نوع نگاه شماست.حتماشنیدیدکه گفته اند:به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستید،برخیزیدوچراغی روشن کنید.
من دوتا هارد سیستمم براثر خرابی پاور،سوخت ومن ماندم و"حسرت" ازدست دادن کلی اطلاعات شخصی وفایل های موردعلاقه ام . .
با اینکه این مساله خیلی دردناک واعصاب خوردکن بود،ولی دوباره شروع کردم ؛بایک انگیزه وبرنامه ریزی بهتر.
.
لطفامأیوس وناامیدنباشید،
مهم این است که "هــدف" رانبایدگم کنیم.
هدف ماچیست؟هرچه که هست،برای رسیدن به هدف،تغیرابزارووسیله گاهی،اجتناب ناپذیراست.
.
درضمن،پست های شماراهم خواندم.درانتخاب عکس ،باذوق هستیدوخوش سلیقه،
وجملاتتون، زیباوقابل تامل . .
 دراین صفحه ی سرد و خاکستری و رو اعصاب،این کوچولوی ناز خوردنی اینجا چی میگه؟؟
اطـرافـش پـر است ازبـرگ های خـزان کرده،
ولی نـگاهـش پـر از زنـدگـی است . .
.
ببخشیدطولانی نوشتم.
/درپناه حق باشید/

 


پاسخ:
سلام و فراوان دروووووووووووود بر شما
ممنون از همراهی تون،ممنون از لطف تون
راستش حق با شماست این 30 روز در کنار حرص خوردن بیشتر به کارام رسیدم واز همه مهمتر با خانواده ام بیشتر آشنا شدم......!!!!!
این فسقلی هم که اینجا گذاشتم،برای آرامش بخشیدن به اعصابم هست ،معمولا از این فسقلی ها تو مطالبم استفاده می کنم تا وبم نمکی شه......
راستی ممنون از این که برام وقت گذاشتید
اینم آدرس خونه قبلی من.....
www.golbanoo92.blogfa.com   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی